Morgon!

Hoho!


Det är 7:49 just nu... och jag har tråkigt. Har gjort allt jag ska typ på en morgon. (fattas bara kläder på mig)

Idag ska vi ha sex & samlevnads snack i skolan... nu fan får dem berätta om homosexuella saker, annars blir jag arg! :3
Och Robin har sjukdomen Hmpf (han kom på den själv), och han kommer att dö inom kort, eftersom det enda botemedler är en kyss av Zeb i underlivet. Och Zeb hatar typ alla, så han kommer aldrig kyssa Robin där nere... (jag dog när vi pratade om det i skolan).

Oh! Just det! Kom nya bilder på Gazette igår... Reita ser ut som... Reita. Kai ser ut som Kai igen! 8D Uruha har svarthår. *-*. Aois hårfärg... kan jag inte ens sätta färg på (vad är det för färg?!). Ruki är blond igen! :D (mega happy, för Ruki är sexig med blondt hår).




// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0