Måste bli optimistisk!

Hej!


Hela den här Japan-saken får mig att bli helt pessimistisk! Jag blir så negativ, ledsen och arg på allt.
Jag valde för att inte kolla mer på nyheterna om Japan, för att jag vill inte bli såhär. Jag måste börja bli mer glad och se allt från det ljusa sidan.

Så, jag bokade min dag! :3
Idag så ska jag vara med Sarah, Michi och Tiger. Vi ska spela Amnesia: The Dark Descent, jag ska filma våra reaktioner! Det kommer bli så roligt! :D

Och under helgen ska jag vara med Ellie, ska vara barnvakt med henne! ;D
Det känns som om det var EVIGHETER sen jag var med BARA Ellie. Så jag är jätteglad över att jag ska vara med henne, jag behövde verkligen en vecka som den här. Kan man säga. Jag försöker så gott jag kan, från att inte tänka så mycket om Japan. Men det är svårt...

Just nu som kom också min Engelska lärare, och pratade lite med mig om hela Japan-saken! x___x
Han var ju såklart tvungen att nämna kärnkraftsverken, och fråga om jag hade vänner i Japan! (Hah!)
Urgh... jag måste hitta något som distraherar mig!

// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0