Let's pray for Japan!

Hej!

Väcktes imorgon av DÅLIGA nyheter.
En jordbävning i Japan, på 8.9 richterskala. Och sedan kom en tsunami över norra Japan.
Jag blev så himla orolig över alla mina japanska vänner, och alla artister som jag lyssnar på.

Men, jag gick in på twitter, och fick reda på att alla mår bra.
Alla i the GazettE mår också bra. Aoi och Ruki har twittrat hela morgonen, om att alla ska skydda sig och sånt.
Reita, Uruha & Kai var hemma, men alla mår bra. Dem har bloggat om det.

Reita skyddade alla sina basser! x3
Uruha's DVD-samling har kollapsat, så nu måste han sortera om den.
Och Kai's hem är en helt röra, så han lär nog spendera sin dag med att städa.

Men jag är glad över att alla mår bra, men jag ska fortfarande följa nyheterna.

// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0