Byte?

Hello!

Har funderat på att kanske flytta min blogg till en annan sida!

Vet inte om jag ska ta och flytta till Devote, som Ellie vill att jag ska skaffa.
Eller om jag ska göra en internationell blogg på blogspot?

Jag har liksom ett dilemma här! xD

Ok, den här dagen då. Den har varit lite emo, känner mig nere. Sen att man också har börjat småskriva lite med en speciell person, som man saknar assmycket! *SUCK!* Jag önskar att vissa saker kunde vara som förut, då man var delvist lycklig.

Men nej. Man kan bara hoppas på det bästa nu, även när saker går åt skogen.

// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

NEEEEEEEEJ!! FLYTTA INTE BLOGGEN!!!! DDDDDDDDDD:

2011-03-05 @ 18:02:19
URL: http://rukoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0