Shoo~~!

Vet ni vad?
SCREW min-dag listan! Jag orkar inte följa den! x3


Det känns så meningslöst nu, eftersom jag inte bloggar varje dag.
MEN!

Jag har typ börjar rolla för fullt... eller kanske inte, men jag rollar mer än vad jag gjorde förut.
PLUS! Att Jag och Guren har kommit på ett speciellt udda men ägd yaoi-par. x3

ByouxAoi! x3

BTW!
Under typ hela den här veckan, så har jag lyssnat på Far East Movement.
LOL, lite udda musik jämtemot det jag brukar lyssna till. Men Jag gillar dem! :3

Det bästa med det, var att Ruki postade upp en bild på sin twitter i Fredags, där han visade en bild från sin Mac. Och gissa vad det var?

Jo, det var en bild från hans iTunes, och han lyssnade på Far East Movement! :D
Så jag blev helt "Wuut?! Han lyssnar också på dem?!"...
Jag var tvungen att skriva: Ruki, are you feeling so fly like a G6? Oh, and if you're looking for me, I'm with the girls on the dancefloor!
xD

Bara för det, så tänker jag låta er få lyssna på en av deras bästa låtar! Rocketeer! :3
// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0