Dag 7 - Min bästa vän.

Aja.. Lördagens post...


Min bästa vän! (jag har måååånga...)

Ehm, jag Ellie för hon är den som vet mest om mig... x3

Ellie, min bästa vän! :3
Me gillar henne MYCKET! Hon står faktiskt ut med min galenhet, även om det irriterar henne grymt mycket ibland. :D
Vi kanske inte gillar samma saker, men ibland så finns det saker som vi båda gillar.
En grej jag gillar med henne, är att även om vi bråkar, så kanske det tar någon dag eller 1 vecka. Sen blir vi vänner igen! xD

Jag vet inte... vad ska man skriva om sin bästa vän? D:

Jag ÄLSKAR Ellie! :D Mer behöver jag inte säga.

// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Men gosh, skaffa Devote, kan inte hålla koll på dig här x)



"En grej jag gillar med henne, är att även om vi bråkar, så kanske det tar någon dag eller 1 vecka. Sen blir vi vänner igen! xD"



Skillz (y)

2011-02-16 @ 21:06:40
URL: http://colourfulrainbow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0