Dag 6 - Min dag.

Ok... Min dag.. I fredags asså... x3

Började med att jag vaknade runt 8. Satt och lyssnade lite på musik, bara för att väcka mig själv lite mer. Sedan tog jag en snabb dusch, klädde på mig och gick till skolan!
Jag hade som tur bara 1 lektion. Eftersom jag inte har matte.

Efter skolan, så stannade jag där ett tag, innan jag gick hem.
Jag gick hem, och mysade lite.

Sen blev jag attackerad av sms:er... och insåg att min iPhone ar på ljudlöst. (LOL)
Runt kvart över 2, så gick jag ut igen. Skulle tillbaka till skolan för att träffa Michi, Sarah, Ellie och Senap!

Sen åkte vi hem till Sarah!! För att fira hennes födelsedag... (som var i December... men aja..)
Vi hade det SKITROLIGT!!!!!

Vi sjöng karaoke, käkade oss feta, lekte runt lite, kollade på film och så!
Sen delade jag, Sarah och Michi säng... jag fick "runktäcket". x3
Ellie och Senap sov i vardagsrummet... x3

Aja.. det var typ min dag i Fredags.

// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0