Dag 11 - Mina syskon.

Jahopp!!

Mina syskon...

Jag har 3 systrar, och en jädra massa halvsyskon! :3

Min äldsta syster Ingrid är 28 år, och hon bor i Uppsala. Hon jobbar som lärare...

Min andra syster heter Jasmin, hon är ungefär 24 år (inte säker). Hon bor typ i Nyköping. Hon brukar bolla runt bland hem, för att hon väntar på svar från sjukhus-mojs. Hon jobbar som undersköterska/sjuksköterska? Aja, jag är osäker. xD

Min tredje syster Lorena, är 22 år(tror jag). Bor i Malmö, och studerar. Hon jobbade förut på Tempo i Nyköping, och hon bodde med sin kille David! :3

Aja, det var mina syskon. Jag brukar inte umgås med dem så mycket. Men när vi umgås, så har vi det iallafall roligt! :D
Ibland...

//Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0