VORTEX!

HELLUW!!!

Det är påsklov!!
Och jag firar det med att visa er VORTEX-preview:n! :3

Jag gillar soundet.. och Rukis röst låter.... epic... x3



Så.. idag ska jag vara med Michi och Anki! Vi ska spela Amnesia.. och kolla på Ringaren i Notre Dame, för att jag har härmed nu blivit en Frollo-fangirl! xD
Sedan ska vi också diskutera om våran yaoi-story, som ska vara inspirerad av Ringaren i Notre Dame! :3

Ska bli jättekul, vi ska äta fruktsallad och så! :3

BTW! Idag fick vi sluta 50 min. tidigare från Historian, för att lärarens dator cp:ade! x3
Fast... min bitch(Linda) var inte där idag! ;__; Hon har varit sjuk hela veckan.. me saknar henne! D:

Aja... Det var väl allt av mig...

// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0