Skiss!

Hej igen!

Ska väl först svara på frågan från
Takashima:
Det är nästan upp till er läsare. Om ni vill att jag ska fortsätta blogga på den här också på svenska, eller bara skriva på den nya! :3


Okej!

Jag har gjort en skiss-liknande bild på Aoi som Frollo från Ringaren i Notre Dame!
Vad tycker ni? Jag älskar hatten! 8D Och jag vet, jag måste träna på att rita händer!


Just det, kanske ska väl passa på att fråga!
Ska jag fortsätta att skriva på den här bloggen också, eller bara skriva på den andra?
Jag har inget emot att skirva här, men undrar bara...

// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer
Postat av: Takashima

för mig spelar det ingen roll! ^^

2011-04-24 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0