Segt? No shit!

Hej...


Jag vet, jag har inte bloggat på LÄÄÄÄÄÄÄNGE!

Men jag har typ inget att skriva om, och jag är i en typ djup depression, så jag orkar inte skriva heller.
Jag har... beställt en korsett! :3

Okej, det var en grej. En annan sak då...

Jag har provat "Premium - Sea Salt & Pecan", den är mumsigt god, för att vara mörk choklad!
Eehm... Ruki har tappat bort sin iPhone! xD
Och Aoi har CHOCK-ROSA hår... for real.

Nu måste jag posta upp bilden på Aoi och hans rosa hår.

Så rosa.. *-*

JUST DET! Jag har börjar spela "Amnesia - The Dark Descent". Läskigt spel, men roligt... för man skriker! :D

Det var väl allt... tror jag.

// Bye Bye Nashimoto! ^-^ <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad sexig han var o

vart hittar du alla bilder ?

2011-04-02 @ 01:55:25
Postat av: MaE

Är det Aoi?!O_o Kände inte igen honom.

Men gud vad snygg han är!!!

2011-04-04 @ 17:18:00
URL: http://blogg.passagen.se/mae-daisy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0